субота, 4. април 2020.

U potrazi za biserima

Ovih dana su društvene mreže preplavljene savetima o tome kako provesti vreme u karantinu. O tome da ljudi nemaju ideju kako provesti slobodno vreme, ne želim da razmišljam, niti se trudim da shvatim zašto mi je to neshvatljivo. Sloboda je pitanje stava, zar ne?

Jedan od savremenih pesnika, moj prijatelj Ničeov učenik kaže: "Kada si zaljubljen ne misliš samostalno, ili ne misliš ništa, zato što nisi u stanju da se zaljubiš ili misliš pozajmljenim mislima osobe u koju si zaljubljen. Ali kad nekog voliš tada si gospodar svojih misli"
Nekog ili nešto, svejedno, rekla bih ja, jer iz ljubavi, našta god je usmerena, proističe posvećenost, a ovo je idealno vreme za posvećenost potragama bilo koje vrste, što znači i onoj za sobom. Iako se dešava svakodnevno, nije loše odvojiti malo više vremena za nju. Tu Gugl ne daje rezultate, ali može odvesti do ljudi koji znaju da inspirišu onim što rade.

Poznato vam je odakle kreću sve moje potrage pa i ova za biserima. Otpad! 

Ne, ne dotiče me kolaps u tuđim glavama (sem kad ga treba izbeći), lančane poruke a sa teorijama zavere sam raščistila. Dopadaju mi se! Mahom su odlične kao inspiracija za  priče. I tako, svet krizira, a ja gledam širu sliku i putujem u morske dubine, nošena onim što je ostalo u nekim kutijama, jer, eto... Možda neće zatrebati, ali žao mi da bacim. 



Raspored elemenata na drugom radu bi, čini mi se, trebalo da bude bolji, ali to se da srediti, važni su morski ježevi doneti iz Pirovca sa gostovanja kod Ane, koje će mi ostati u sećanju kao jedno od dva najlepša putovanja u životu. 

I dok dođe vreme za more, tj. dok se otklone prepreke za odlazak na more, jer za njega je uvek pravo vreme, ja ću salsu učiti sa YT i organizovati potragu za biserima u svojoj blizini.

Do tad, maštajte. I ovo će proći. Uz muziku koja podseća na leto, ples i hobi je najbolje.

12 коментара:

  1. Dearest Nataša,
    What lovely music, placed it on my Pinterest and I've seen the text of the song in my language, about the sea of course for your perfect post.
    We need positive things in our minds for keeping our immune system working best. Not fear or negative thoughts.
    This too will pass and we better pray!
    Hugs,
    Mariette

    ОдговориИзбриши
  2. Yes, it is song about sea. I am so positive, too. One song for you and nigh dance https://www.youtube.com/watch?v=NGorjBVag0I.
    Leonard Cohen "Dance me to the end of love"
    Hugs, dear Mariette from Serbia

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Very melancholic dearest Nataša and you did not know this but my Dad LOVED singing all Slavic songs... in his many years as a singer in several choirs and many solos.
      Hugs,
      Mariette

      Избриши
    2. Wonderful, i did not know that. Slovenian culture (mythology, language, music, everything) is very specific.
      Your father was a very special person, very, very sensitive, if he loved Slovenian songs.
      What was his favorit song? May I know?

      Избриши
  3. Okay here is a list of the Russian and Slavic songs: Ei Oechnjem; Wetscherni Swon; Evening Bells; Klenci; Wolga; Die zwölf Räuber; Plovi, Plovi; Soeliko; Hast du da oben vergessen...
    Loved the temperament and the melancholic in these songs and Dad had often to perform the solo, he was their 1st tenor. Fond memories forever... Thank you dearest Nataša

    ОдговориИзбриши
  4. Yes, dear, I know this songs. Russian us my first lenguage

    ОдговориИзбриши
  5. Da, i meni je bilo smešno deljene saveta o tome šta raditi u dokolici i kako ispuniti vreme. Nekako sam mislila da ljudi, uglavnom, imaju neke zanimacije i hobije. Čini mi se da je dan kratak za sve ono što bi moglo da se uradi.
    Ove reminiscencije na more su vrlo osvežavajuće. Mnogo me lepe uspomene vezuju za letovanja, naročito ona iz detinjstva, tako da su mi ove tvoje reciklaže divne.

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se isto često čini da je dan kratak za sve što želim. Imam puno hobija i interesa i često je prava muka odlučiti se što napraviti.

    Jako mi se sviđaju tvoje kreacije. Obje su jako lijepe. Volim radove s drvom. Jako je lijep rad s morski ježevima. Jedva moja rodica s otoka Hvara radi fantastične radove s drvom koji pronađe na plaži, male kuće i tako to... predivno nešto. Ja sam se isto mislila malo baciti na to kada uhvatim vremena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da smo se opet našle!
      Ove dane provodim u pkanini, tu živim, ali približim sebi more, ako već ne mogu tamo. Ono što sam otkrila šetajući šumom, zaista je neverovatno. Be samo što tamo srećem više ljudi nego u gradu, ceć je erozija tla otkrila neke stvari.
      Drvo pruža mnogo mogućnosti. Dok sam radila na strugari, bilo je neverovatno lepih komada u koje se zagledam, oa su me opominjali da radim. Ako želiš da se oprobaš u novom hobiju, samo napred. Radi i šalji slike. Čekamo!

      Избриши