недеља, 7. октобар 2012.

Stari radovi i nova prijateljstva

 Sećate se ovih limenki od sira, kojima sam vas bombardovala skoro pola leta? Naravnno, sećate se, jer su mi bile, u tom periodu, jedina raspoloživa sredstva za ubijanje vremena, uz par boja i salveta. Uspela sam da ubijem monotoniju svog kišnog odmora uz njihovu pomoć, kad nije bilo prilike da se ide negde.
Ovo su još dva rada, i obećavam, neće ih biti još mnogo!



Postupak rada nije komplikovan i odličan je za ubijanje vremena i treniranje živaca. Dakle, prvo sam uradila dekupaž a zatim cepkala običan, novinski papir, provlačila kroz lepak, gužvala i lepila na limenku,   Kada se papir osuši, obojiti ga, pa preko osušene boje, naprskati sprejom.


Krajnji efekat mi se svideo, a pošto motiv sa salvete nije baš dolazio do izražaja, njega sam istakla srebrnom kontur pastom (nisam imala zlatnu), pa sam i na poklopac dodala malo detalja.

Sve u svemu, nije loše. Zanimljivo...



I još jedna limenka, ali na njoj je isprintana slika i kao što vidite, u međuvremenu sam pronašla beli sprej, a i prošla me je manija "zlatni sprej".

A nova prijateljstva? Da!
Evo, ovu slatku nagradu sam dobila od LJUBINKE. Hvala puuuuuuuuuno! Jako je slatka, a najslađe u svemu tome je kad neko poštuje to što radite.
Nagradu prosleđujem Klaudiji, Marinici, Neni, Bojani i Maji, jer one imaju manje od 200 pratilaca. Nadam se da nisam pogrešila, ako jesam SORRY!


Druga stvar koju sam htela da kažem na tu temu, jeste da mi je juže u goste dolazila "stara" "nova" prijateljica NENA. Mnogo sam bila srećna zbog toga! Konačno smo se upoznale i ovako, lično. Istina, nije bilo vremena da se lepo ispričamo i malo više družimo, ali nadam se da će sledeći put to biti drugačije.
Nena je jako pozitivna žena, komunikativna i mogu vam reći da izgleda mnogo lepše nego na slici!

Da se uozbiljim! I ja sam sa neobavezno skupljenom kosom, umazanom keceljom i obojenim rukama izgledala jako slatko.

Nikad nisam verovala da se neko internet poznanstvo može pretvoriti u nešto više, iako sam slušala mnogo priča o tome, ali sam juče, bila demantovana i drago mi je zbog toga. Nikad se ne zna gde koga možete sresti, šta videti ili naučiti. Radujem se svakom novom prijateljstvu, susretu i volela bih da ih bude više. Mnogo više!

52 коментара:

  1. Kutije su kao san,posebno prva sa sjajnim detaljima,sva je po mom "gustu".
    Nagradu sam za tebe pripremila sinoc,ali nisam stigla da ti javim.Cestitam na nagradi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Hvala i na komentaru i na nagradi. I ja volim sjajne detalje, ali kada su diskretni, a po nekad motiv sa salvete ne dolazi do izražaja, pa ga tako naglasim.

      Избриши
  2. Limenke su slatke, opet je tvoja kreativnost došla do izražaja, ali to sam već više puta rekla, pa neću dalje komentarisati.
    Čestitke na nagradi i veliki plus za nova prijateljstva. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, prijateljstva treba negovati i širiti. Nadam se da će ih biti još, još, još mnogo.

      Избриши
  3. romantične limenke. tko bi rekao da je sir bio unutra?
    uživaj u novom prijateljstvu, baš je fora što ste se uživo srele !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bio je sir. Prodaje se u ovim limenkama i oblikovan je prema njoj, a ja se nadam da ću mnoge od vas sresti. Volela bih to.

      Избриши
  4. Super su ti ove limenke. Mogu se za svasta koristiti, mislim da su lijepe u kuhinji za kutlace ili kao vazna za cvijece. Odlicna ideja. Ja nisam bas tako kreativna kao ti, ali volim velike limenke od ulja ili sira i onako kakve jesu za cvijece ljeti na balkon. To mi bude bas super ukras.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da jesi kreativna, samo treba to da oslobodiš, da izbaciš iz sebe.

      Mogu poslužiti u kuhinji, mogu bilo gde u krajnjem slučaju, a meni je najvažnije da mogu da recikliram. To me posebno čini srećnom.

      Избриши
  5. Cista romantika:)!Novinski papir pretvoren u ornament,stvarno imas zlatne ruke!Svaki detalj,svaka boja je na svom mestu...nemam reci!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ako radiš tako nešto, papir najpre pokvasi, pa lepi kad je skoro suv.

      Избриши
  6. Ova limenka sa ptičicama me je potpuno oduševila:))))Kako je to divno kada se internet-prijateljstvo pretvori u ono "uživo"!!!!Divno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ih biti više. Ja bih volela.

      A motiv sa ptičicama se i meni svideo.

      Избриши
  7. Limenka je odlicno!!! You are so talented!
    Thank you so much for the reward, I really appreciate it:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    ОдговориИзбриши
  8. Sve je u nekom romantičnom raspoloženju.. baš tebe lijepo idu ove limenkice, posudice, samo tako nastavi, bombardiraj nas, imaš lijepe radove :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, nastaviću sa bombardovanjem. Ovih dana sam uradila nešto što mi se sviđa. Lepo mi je ispalo, pa očekujte bombardovanje novim radovima.

      Избриши
  9. Baš lijepo što si se susrela s Nenom! Limenke su urađene na zanimljiv način, dobro se snalaziš sa onom što ti se nađe pri ruci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, trudim se da razvijam svoju kreativnost i da radim sa onim što mi se nađe pri ruci. Nije zanimljivo kupiti nešto, pa ga jednostavno oslikati, zar ne?

      Избриши
  10. Magic art! I love it.
    Congratulations on your new award, it's so beautiful!
    Have a great romantic rainy sunday.

    ОдговориИзбриши
  11. Kreativac uvijek od ničega napravi nešto,to je u tvom slučaju isto tako,ne bih nikada rekla da je to obična limenka predobro izgleda..,divno je što se tiče ovakvih susreta,kada stvarno virtualno pređe u pravo prijateljstvo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja to mislim inadam se da ć imati prilike da i ostale blogerke sretnem i upoznam. Volela bih to, pa u vezi s tim, planiram nešto...

      Избриши
  12. I kad nemaš ništa,začudiš se koliko lijepih stvari možeš napravaiti,baš kao i ove tvoje limenke!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, rekla sam već, da se trudim da razvijam svoju kreativnost koja je tolike godine bila uspavana, jer sam ja išla drugim putem i imala druge planove.

      Избриши
  13. Bas si bila vredna i odlicno izgleda. A to sto se tice internet prijateljstva, mogu reci da sam ranije imala i negativna iskustva u smislu komentara na fb/u i forumima, ali sam upoznala sticajem okolnosti prijateljicu koja je luda za sivenjem kao i ja i mi smo se i upoznale, nasa deca se igraju zajedno, razmenjujemo materijale..Tako da, nikad se ne zna. Nista ne treba gledati crno belo. Uvek ima nijansi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, kao i u životu ili što bi rekao jedan moj komšija: "Sve može da bude, ali ne mora da znači". Tome sam se uvek smejala, a sad i ja to ponavljam. Meni je mnogo drago zbog tog prijateljstva, a kad budem došla u Beograd, menjaćemo materijale. I ja sam luda za šivenjem, ali ne umem to da radim.

      Избриши
  14. joj baš je interesantno ovo sa novinskim papirom, savršeno se uklopilo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nije teško, probaj, a nosim se mišlju da preko toga uradim dekupaž, pa da bude kao 3d.

      Избриши
  15. Limenke su super ispale. Posebno mi se dopada ova sa novinama, verovatno zbog efekta, reljefa i kontur paste...drugačija je svakako :)
    Što se tiče internet poznanstava, ja imam pozitivna iskustva. Puno sam sjajnih ljudi upoznala ovim putem, a neki od njih su mi sada već dugogodišnji prijatelji.
    Kada budeš planirala dolazak u Beograd, obavezno se javi...čuvam neke limene kutije od muških parfema, verujem da ćeš znati šta sa njima da uradiš :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, hvala ti puno! Drago mi je zbog svakog prijateljstva, jer ja volim ljude, volim da se družim, a polazim od toga da su na određenim mestima ljudi koji imaju slična interesovanja. Uostalom, odrasli smo, pa se neke stvari mogu proceniti i na osnovu onoga što se napiše.

      Hvala ti puno na komentaru i čuvaj limenke, pa ćemo ih zajedno sređivatti.

      Избриши
  16. Ciao... Tutto bene!
    Bello Blog!e Bello Post
    Buon Martedi per te..

    Bacii

    http://couturetrend.blogspot.it/

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    ОдговориИзбриши
  17. Interesante espacio, te dejo mis saludos.
    que tengas una buena semana.
    recibe un saludo.

    ОдговориИзбриши
  18. E, to se zove makeover! Preobrazila si ih u ljepotice ;)

    ОдговориИзбриши
  19. Žao mi je što nisam redovnija ovde i što nisam ranije videla ovaj post, no ima to i dobru stranu, sad vidim i sve komentare :)
    Iskrice, tvoji radovi su fenomenalni i ovi koje si ovde pokazala i sve što sam uživo videla.
    Meni Iskrica nije prva osoba koju sam srela nakon poznansva na netu, i još uvek se nisam razočaračarala, na protiv, uvek su mi ti dragi ljudi uživo bili još draži.
    Ipak, uverena sam da će ovo prijateljsvo biti posebno, Iskrica je heroj žena, osvaja na prvi pogled, pa i na drugi i u svakom pogledu...opuštenost, srdačnost, osećaj bliskosti kao da se celi život poznajemo.
    Iskrice, hvala na gostoprimstvu, hvala za druženje i prijateljstvo, hvala što si mi ulepšala dan, i onda, a i danas, jer sam upravo sada stigla s posla posle celodnevnog dežurstva i videla ovo radovanje.
    Devojke, negujmo svoja prijateljstva, kao i do sada.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim rečima, a i drago mi je ako sam te obradovala. Uživam u davanju i volim kad obradujem ljude na bilo koji način, a uvek to radim od srca.
      Prijateljstvo je velika stvar i treba ga negovati, a treba i širiti krug prijatelja, poznanika, treba biti okružen ljudima, jer su životne priče i iskustva, koje svi imamo, nekima velika pouka, podrška i sve ostalo. Čovek treba da se osloni na čoveka, da budemo bliski, a ne otuđeni i stranci jedni drugima.

      Drago mi je zbog tebe, a biće mi drago i da upoznam i ostale ljude sa kojima komuniciram na ovaj način, ali su mi ipak bliski.

      Избриши
  20. Wowww...you are so talented and creative!! Great job! Thank you so much for stopping by, hope you have a wonderful day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ОдговориИзбриши
  21. Hello friend!
    Probably the Vikings have come earlier to America, but there is no proofs..
    Have a great week end, send you flowers and Dalihugs!

    ОдговориИзбриши
  22. Thanks for flowers. Have a nice weekend, dear!

    ОдговориИзбриши
  23. I sama sam ranije bila skeptična prema poznanstvima preko interneta, ali ako čovek prevaziđe svoje predrasude zaista mogu da mu se dogode divne stvari. Kud ćeš lepše od novog poznanstva!
    Kombinacija ove dve tehnike sa početka posta je fenomenalna, mnogo mi se dopada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Volim da eksperimentišem i kombinujem tehnike, a naročito kad mi kažu da to nije moguće. Ne volim da se držim šablona i rada "po šemi".

      Svi smo bili skeptični, ali vremenom se menja i čovek i shvatanja. To sam od mlađih naučila i vremenom sam postala fleksibilnija i otvorenija, za sve, pa i za prijateljstva preko interneta.

      I... Drago mi je zbog toga.

      Hvala ti na komentaru.

      Избриши
  24. great creations!!! Iwait you on my blog http://Laviecestchic.blogspot.com
    kisses Marika

    ОдговориИзбриши