недеља, 20. март 2016.

Vreme, ipak, prolazi



„Vidiš li, Zlatokosa, svoje ime u zvezdama“ pitao ju je jedne od onih večeri kad su pogledima uprtim negde, tražili beskraj i u njega smeštali svoju bezvremenu ljubav, lišenu svih ovozemaljskih slabosti. Umesto odgovora, prstom je pokazala na zvezde i u vazduhu napravila nekoliko pokreta. Pogledala ga je pogledom bića u kome obitavaju sva ženska obličja, a on je mogao da uzme ono što mu se u tom momentu sviđa. Uzbuđivala ga je sopstvena metamorfoza izazvana upravo tim pogledima. Mogao je pred njom biti on, ogoljen do kostiju. Bez stida. A mogao je biti i veliki on, umetnik, stvaralac; mogao je biti i njen bog i rob..."

Opet me nema, a opet - tu sam. Mislim o tome da treba da napišem post, onda nešto iskrsne, pa odložim za sutra, a sutra, uvek stoji. Okrenem se, vidim, mnogo vremena je prošlo, a ovo nedeljno, sunčano jutro sam rešila da potrošim na pisanje i čitanje vaših blogova.

Na početku je odlomak iz priče "Zlatokosa" koji čeka da bude uobličen u celinu, gotovu priču. I to ću završiti. Priče? Da. Imam ih nekoliko i uskoro će biti spremne da se štampaju, što je jedan od razloga zašto me nije bilo  sve  vreme. 

I kad smo kod vremena, koje, ipak, prolazi, ma šta mi mislili i ma kako se osećali, rešila sam da vam pokažem satove koje sam pravila. Uglavnom dekupaž, kao što vidite, a onda sam rešila da promenim nešto, pa sam se latila crtanja. Zadovoljna sam rezultatom, iskreno, bez obzira što ne liči na devojku sa slike koja je služila kao model, ali ćemo to preformulisati i reći da je originalna slika bila inspiracija.








Nije da nisam pričljiva jutros, ali kao  što sam rekla, vreme prolazi, obaveze čekaju, a vaši blogovi su na toj listi pod brojem jedan.

Želim vam lep dan. Provedite ga najbolje što možete, iskoristite vreme.

13 коментара:

  1. Priča deluje jako zanimljivo a satovi su super!! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga. I ja sam priču videla kao zanimljivu, samo još da se prepravi i uobliči. Po stoti put to radim, ali tako mora. Valjda...

      Избриши
  2. ...i ja tebi želim ugodan dan! Priča djeluje jako zanimljivo. Volim bajke, a i njihove moderne intepretacije, mislim da je uvijek lijepo biti nadahnut nečim bajkovitim. Pisanje je proces koji zahtjeva puno energije, pa nije ni čudno što uz to ne ostaje puno vremena za blog.

    divni satovi, najviše mi se dopada onaj s djevojkom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ivana.

      Zlatokosa je simbol traženja, ljubavi, ispunjenja... Dopada mi se ime koje je odraz načina na koji je glavni lik vidi, a što se satova tiče, i meni se dopada taj, baš zato što je crtan, pa je malo drugačiji.

      Избриши
  3. Wow lovely works!!!
    Happy spring, doll!!! my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20. март 2016. 22:52

    Tvoji postovi su verdni iščekivanja. Ne znam nikog sa tolikom ogromnom energijom, sa toliko talenata, kreativnosti.Satovi su prelepi ne znam koji da odvojim kao najlepši, neka budu ovi sa tvojim crtežima kao dokaz tvog neiscrpnog talenta. Srećno sa pisanjem.

    ОдговориИзбриши
  5. Dearest Nataša,
    You at least have been playing with different designs for creating something you love doing.
    Now the spring is there and draws us all more outdoors.
    Enjoy the season and wishing you a happy upcoming Easter.
    Hugs,
    Mariette

    ОдговориИзбриши
  6. Eh, razumem te. Tako i ja odlažem za sutra, pa za prekosutra...i tako prođe par meseci. Jako mi je drago zbog tvoje knjige, ovaj mi odlomak zvuči baš uzbudljivo. Obavestićeš nas kad bude izašla iz štampe. A satovi su vrlo ljupki. Važno je da se radi. A ja sam sad u nekom zastoju. Valjda će ovo proleće da me pokrene...

    ОдговориИзбриши
  7. Lijepe novosti, znači očekujemo knjigu! Satovi su vrlo lijepi, samo nastavi sa svojim kreativnim radom!

    ОдговориИзбриши
  8. Znači, nisam jedina koje "nema" ?! Ti si vrijedna za razliku od mene....Ne da mi se , neće me ,ne ide ,grrrr....Svako ti dobro želim !

    ОдговориИзбриши
  9. I sama sam neredovna, a volim kad me ovakvi redovi sačekaju online..
    Odlični su ti ovi satovi!!

    ОдговориИзбриши