уторак, 30. јун 2015.

Sitnice koje leto znače

Volim leto. Razloga je mnogo zašto je tako. Ako je proleće simbol rađanja, života, leto je, za mene, simbol života, u smislu življenja. Lepo vreme, šarenilo, gomila boja, ljudi oko mene... Ma, svega! Leti, skoro da nema stvari koja mi ne odgovara.

Ovi prelepi krinovi su se, baš, rascvetali. Puna ih je bašta. Uživam u pogledu na njih,





a ovaj beli, još i prelepo miriše!








Nisam odolela da deo te lepote ne unesem malo i u kuću, iako, u principu, ne volim da berem cveće iz bašte. Nekako mi je draže da tu ostane, iako će svakako uvenuti, gde god bilo. Prvu, a i svaku narednu kafu, lepše je popiti u ambijentu ispunjenom bojama,


 ili pored reke, gde su stolovi i stolice napravljeni na ovaj način. To ambijentu daje neku posebnu notu, neki mir usred gradske gužve. Sa pogledom na reku, imate osećaj da ste daleko od svega. Šum vode umiruje, a meni je posebno drago jer vidim da se način razmišljanja polako menja i da ljudi žele nešto novo, drugačije, prirodnije...


 A kad smo već kod leta i boja, šteta je ne preneti ih svuda. Jednobojne majice uvek se mogu osvežiti nekim detaljima.



 Nataša zna kako! Šabloni i folije koje predlaže, sa moje strane-dobra volja i stare majice su spremne za leto!


A i stari kišobran doteran akrilnim bojama... Letnji pljusak ume da bude romantičan, ali nije loše da imate kišobran.

Takođe, volim kad mi je sve na mestu. U većini slučajeva nije, naravno, ali se trudim da bar u kuhinji bude. Sitnice, koje često koristim, volim da mi budu pri ruci, iako postoje i one koje su toliko lepe, da mi je žao da ih i otpakujem. Tad kupujem duplo.





Žuta, boja sunca, ovog puta je spontano prevladala svuda, iako sam, ustvari, planirala da to bude plava. Ne znam kako je do toga došlo, a nema ni veze, lepo je i ovako.

Uživajte u letu, jer je svaki dan neponovljiv i jedinstvena je prilika da uradimo nešto lepo. Bilo za sebe, bilo za druge. Sitnice su jako važne!








14 коментара:

  1. So beautiful :) Have a blessed day dear Natasa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Big kiss for you, too. I am looking your blog, now, it is really, lovely!

    Thanks for your visit and comment.

    ОдговориИзбриши
  3. Neponovljiv.. da znaš.. Pogled kroz žutu zavesicu mi se naročito sviđa, a cvetni aranžman na stolu je baš odgovarajući za kafu.. prvu, drugu, treću.. :)

    ОдговориИзбриши
  4. ja volim žutu jer me podsjeća na ljeto, a ove žute zavjese su divne.
    sviđa mi se jako kako si ukrasila te ljetne majice, jesu li to neke aplikacije?
    kišoban odlično izgleda....
    cvijeće je prakrasno....

    ОдговориИзбриши
  5. Divni ljetni detalji. Cvijece je prekrasno! Uzivaj u ljetu!

    ОдговориИзбриши
  6. Dearest Nataša,
    You have some very lovely and even highly fragrant summer blooms! ENJOY them while they last and your idea for brightening up a t-shirt or anything for summer is a great one as well.
    Enjoy your summer!
    Hugs,
    Mariette

    ОдговориИзбриши
  7. Uživaj u ljetu i nastavi sa sitnim stvarima koje voliš! Cvijeće je prelijepo, krinove kod mene zovu ljiljani i bijeli su ljekoviti, služe za pravljenje ulja protiv opekotina.

    ОдговориИзбриши
  8. Divno draga! Cveće je prekrasno i napolju i unutra. Majice su super, odlična ideja! Žuta zavesica se baš lepo uklopila u letnji ambijent. Uživaj! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Wonderfull fotos, , greeting from Belgium in Mons

    ОдговориИзбриши
  10. Hej, svetski putniče, nadam se da si dobro. Tagovah te za neku igricu, da pauziraš od svakodnevice.
    Kiss!

    ОдговориИзбриши
  11. Hej, svetski putniče, nadam se da si dobro. Tagovah te za neku igricu, da pauziraš od svakodnevice.
    Kiss!

    ОдговориИзбриши