петак, 23. март 2012.

Saksije

opet jedna saksija. Njih najviše volim da radim, jer volom cveće, ali o tome drugi put. Detalje sam dodavala reljefastom kontur pastom, koja je sedefasta i jako lepo izgleda.

Držači za salvete, koje sam pravila od rolne ubrusa, zatim obmotala pamučnim koncem i na to zalepila salvetu.



a ovo sam pravila za svoju ćerku od ljuljaške koju je odavno prerasla.

I kao što rekoh, fotografija je jedan od načina da se prikaže sopstveno viđenje stvari, da se uputi pozdrav proleću, kako sam već naslovila ovaj post, ali uz to, neizostavno ide i dekupaž, bar kad sam ja u pitanju, a u tom slučaju, pozdrav proleću izgleda ovako. Nadam se da vam se dopada...

2 коментара:

  1. Анониман25. март 2012. 18:03

    Saksije su mi prekrasne, lijepo su ispale a rolnice ja sa mislila da si ih obojala a ono konac u pitanju, ma odlično, dopada mi se ideja :)
    POZZ

    ОдговориИзбриши
  2. hvala, ako ti se dopada, ne cekaj, kreni u akciju. umesto salvete mogu dugmici, perle, masna, recimo heklana ruza...

    ОдговориИзбриши