уторак, 24. април 2012.

Mali arheolog 3. deo

ovo je period Kraljevine SHS, pogled sa obe strane
Ovo me je oduševilo! Nisam ni znala da postoji tako nešto.
Od kad me je ćerka  "zarazila", da tako kažem,        arheologijom, svaki moj hobi je pao u drugi plan. Nikad nisam imala afiniteta prema istoriji, niti istorijskim zbivanjima, a od kad sam je polagala više puta nego bilo koji drugi stručni predmet, možete misliti koliko mi je bliska i draga. Nikad nisam verovala da moj omraženi predmet može da bude učiteljica života, ali izgleda da sad plaćam za svoje stavove. I dalje isto mislim, i dalje je ne volim, ali sam, zahvaljujući malom arheologu, u toku. Videli ste deo zbirke novčanica, kojih se mnogi sećaju, a sad ćete videti još jedan deo(ima ih više, ali polako) koga se ne sećate, sigurno, jer je iz perioda o kome bi mogle da pričaju naše dede ili pradede. Ko voli ovu oblast, svideće mu se.

Za sada toliko od mene na ovu temu. Ima još toga. Prenesite mi svoje utiske kakvi god da su. Radujem se svakom komentaru...


5 коментара:

  1. Jesu, volela sam uvek kad vidim zbirke nečega, nije važno čega, jednostavno mi sve u šta je uložen trud deluje lepo i zanimljivo, a ja sam uvek želela zbirku leptira.

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je pa delimo "ljubav" prema pisanoj istoriji. Obzirom da se kaže da istoriju pišu pobednici logično je da sve to i nije potpuno istinito , pa je stoga i ne ljubim puno. Stare stvari su nešto potpuno drugačije. One su opipljivi deo naše prošlosti, u njima je duh tih straih davno prošlih vremena i posedovati tako nešto je posebna dimenzija...Bar ja sve to tako vidim :)

    ОдговориИзбриши
  3. I ja to vidim na isti način. Učimo jedno, a na kraju se ispostavi da to baš i nije tako,pa gde je tu smisao? Ko zna šta bi ove stvari ispričale kad bi mogle da govore... Stvari i običaji jesu istinski duh prošlih vremena.

    ОдговориИзбриши
  4. I tako vas dvije polako stvarate svoju zbirku starina:) Hvalevrijedan hobi! Ja sam samo jednom sa studentske prakse uzela jedan komadić ukrašene keramike (prapovijesne), a i to se mi je izgubila negdje tokom preseljenja, šteta:(

    ОдговориИзбриши