среда, 13. јун 2012.

Držač za kišobrane


Bio jednom jedan...

Tako počinju sve priče. Doduše, ovo je priča o zemljanom loncu, koji je, sticajem vruće-hladnih okolnosti ostao bez dna.

Ne, nema ove priče ni u jednoj antologiji, ali znate kako, već mi, kreativci od svega
što je ŠTETA DA SE BACI napravimo priču. Moja majka, vinovnik ovog događaja koji je prouzrokovao pucanje i odvajanje dna, imala je zamisao da se u ovaj lonac posadi cveće, što sam ja u startu odbila. Ne sviđa mi se to. Nekako je veliki, ne znam ni sama, ali nisam ga videla na taj način. Danas sam ga završila, i evo kako izgleda i čemu služi.

Sviđa mi se taj shabby look, pa sam pokušala da uradim nešto tako. Čak sam i salvetu malo više nakvasila da bi se sama pocepala na pojedinim mestima. Istu ovu ružu ima i sa druge strane.

Za sad služi za kišobrane, ali ga nešto gledam i sve mislim kako bi bilo lepo uraditi neki aranžman sa suvim travama.

Šta vi mislite?

28 коментара:

  1. Što mislim? Prvo, mislim da si ga izvrsno sredila, sviđa mi se ovaj novi shabby look i svijetla podloga...
    A što bi moglo biti... kao stalak za kišobrane izgleda jako dekorativno, ali jedan aranžman u nijansama koje si koristila sigurno bi bio pun pogodak:))

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na predlogu, i ja mislim da bi bilo bolje, jer bi sve bilo popunjeno, a kišobrani mi dođu mnogo visoki za ovo.

    ОдговориИзбриши
  3. ova mi se ideja jako sviđa,čak sam prije nekog vremena pokušala od prijateljicine mame "iskamčiti" jedan sličan lonac.....
    ruža se super uklopila na tvoj shabby lonac ......a kako su ukusi različiti ja svakako glasam za kišobrane jer ne volim suho cvijeće.....

    ОдговориИзбриши
  4. U svakom slučaju hvala, a što se lonca tiče, a i kupusa iz njega, kod nas toga ima koliko hoćeš. Da si samo malo bliže! Nadam se da će se gospođa predomisliti, mislim, bilo bi u redu.

    ОдговориИзбриши
  5. Predobro si ga uredila, svaka cast za ideju :D

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se sviđa, baš je robustno šarmantan i poseban, pogled na njega će razveseliti u svakom kišnom danu (a toga je nažalost dosta trenutno)...Hvala za sve komentare i prijedloge...pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi. I ja volim kad mi neko nešto predloži, kad mi sugeriše, kad kritikuje moj rad. Ne mora svima sve da se svidi, meni je to super. Prema tome, samo iskreno, pa kako god bilo.

      Избриши
  7. Одговори
    1. Hvala, mislim da sam preblizu slikala. Retko kad kažem sebi da mi je nešto baš dobro, a ovog puta sam to rekla. Lepše izgleda uživo.

      Избриши
  8. baš si ga lijepo preuredila i zaposlila pozzzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije mi bilo teško, a volim takve detalje u kući. Još kad neko dođe i pita gde sam to kupila, znam da je sve ok.

      Избриши
  9. Ma , predivan je i odlično preobražen! Našao je svoju funkciju!Jel` on to nema dno?!Što će biti kada kišobrani budu mokri?
    Sve u svemu, jako mi se sviđa:):)

    ОдговориИзбриши
  10. Mokri kišobrani idu u kupatilo dok se ne osuše, a dno nema jer je bio vruć kad ga je moja majka spustila na pod. I vruć i pun kupusa. Kupus smo spasili...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bitno da se kupus spasio i osta ova originalna posuda...AAAA, kišobrani u kupatilo...Ja svoje ostavim vani ispod krovića dok se ne osuše( ooo, bude to i po nekoliko dana:( zato sam se malo zbunila...

      Избриши
    2. Naravno da je važan kupus, a još važnije sve ono meso iz kupusa. Sve u svemu, svi smo dobro prošli, zajedno sa ovim kišobranima.

      Избриши
  11. haha...i ja ga tako gledam i zamišljam ga još ljepšeg sa buketom raznovrsnog suhog ili živog cvijeća, iako mu i kišobrani sasvim dobro stoje! Kako god, sve pohvale za zemljani lonac koji si pretvorila u prekrasnu shabby vazu!
    pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, videću. Obično krenem sa jednom idejom, a završim sa sasvim drugom. Uglavnom, naćiće mesto, mada se i meni čini da bi bio lepši sa suvim ukrasnim travama.

      Избриши
  12. U ovako lijepom loncu sve što staviš izgledaće lijepo.

    ОдговориИзбриши
  13. Hvala, zadovoljna sam, s obzirom da mi je ovo prvi rad u tom stilu.

    ОдговориИзбриши
  14. I love it. It's really beautiful, I made a similar once ... but it cracked.
    Dalikisses.

    ОдговориИзбриши
  15. Nothing is thrown! I like to made from old things, new things.

    Roseskises

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман14. јун 2012. 19:47

    Ja mislim da si ga lepo sredila i da ga mozes upotrebiti na vise nacina...
    Imaj divan dan:)

    ОдговориИзбриши
  17. Hvala na komentaru. Može na više načina. Za sad su kišobrani u njemu, ali mene zanima kako bi ga ti upotrebila? Imaš li neki predlog?

    ОдговориИзбриши
  18. Znaš,meni je on ovakav kakav je dovoljan,bez ikakvih dodataka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa, možda je, ali pošto nema dno, ne bih volela da se to vidi, pa zato mislim da je bolje da u njemu bude nešto. Hvala na komentaru, tj. predlogu.

      Избриши
  19. Meni je ovo super, pase i za kisobrane, pasao bi i za buket svjezeg cvijeca, a kad ti dosadi, mozes ga vratiti u vrt i staviti u njega manju vazu sa posadjenim cvijetom. Ja pratim tebe, pa odjednom i ja posta kreativna :)

    ОдговориИзбриши
  20. Pa tako i treba. Da dopunjavamo jedni druge, razmenjujemo mišljenja, iskustva... Nikad se ne zna šta čovek nosi u sebi, pa tako i kreativnost koja može da ispliva bilo kad.

    ОдговориИзбриши