четвртак, 5. јул 2012.

Evo i mene!

Konačno! Konačno! Ne mogu da verujem!
Znate, ovo je treći pokušaj da napišem post, i nadam se da će biti uspešan.

Odmah da vam kažem da ste mi MNOGO nedostajali, i da sam prolazeći kroz Hrvatsku i Sloveniju mislila na svaku od vas, a mislim i ovde, u zemlji lala i vetrenjača. Tako kažu za Holandiju, gde se trenutno nalazim, a ja bih dodala još sireve, slatkiše i razne stvari na taj spisak. Jedino što je loše je klima, koju nikako ne mogu da podnesem, pa to moram da kompenzujem kupovinom. Šta ću kad je tako?

Izbor je pao na perlice, mašnice, šarene papire i sve one stvari do kojih mi dolazimo ili teško ili skupo. Uh, da ste mi ovde, pa da uživamo zajedno!








Što se radova tiče, ima ih, ali sam ovog puta htela da vam pokažem nekoliko fotografija, napravljenih ovde, u komšiluku. Veoma su inspirativne, a možda neko dobije i neku ideju. Mada, ko zna? Možda će pre da vas inspiriše ovaj originalni poklon koji sam napravila seckajući slova iz novina, a nazvala sam ga BUDILNIK.

U svakom slučaju, uživajte u lepom vremenu,  jer meni ovde vreme baš i ne ide na ruku. Ima dana kad se uključuje i grejanje. Neverovatno, ali istinito.

26 коментара:

  1. Hey Amiga! I'm glad to hear from you!
    I see you are having a great time, I'm happy for you! Thank you very much for bringing news, it's all very nice!
    A big kiss!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5. јул 2012. 03:38

    Bas si ko u raju devojce,a da ti ja posaljem 40 stepena od Makedonija pa da ustedis grejanje :)
    Uzivaj tamo i za nas, i bas nam nedostajes sa svoim lepim postovima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pošalji, molim te! Sad je kriza, mora da se štedi na svemu, pa i na grejanju.
      Biće mene još, nedostajete i vi meni, samo je problem što nije baš pristojno otići u goste i provoditi vreme na blogu, a i kompjuter nije na jeziku koji mi je poznat, pa se snalazim na razne načine.
      Veliki pozdrav i uživaj na 40 stepeni.

      Избриши
  3. Uživaj svaku minutu unatoč slabom vremenu, Holandija je prekrasna zemlja, idealna za kreativnu inspiraciju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uživam, a ostaću ovde još neko vreme, pa da spojim lepo i korisno. Tad će užitak biti duplo veći.

      Pozdrav i uživaj i ti, leto je stvoreno za to!

      Избриши
  4. Одговори
    1. Hoću, a kad sam rekla da bih volela da ste ovde, pa da krene pohod na hobi prodavnice, bila sam ozbiljna.

      Избриши
  5. Divno ti je tu...Uživaj, kupuj stvarčice od kojih ćeš, vjerujem,svašta lijepoga napraviti!!!Veliki pozdrav s 38°C..U hladu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, hoću, nego šta! Danas je ovde 28 stepeni, svi pocrkaše od vrućine, samo ja vilenim po dvorištu i bašti, preporođena, a Holanđani dehidrirali, uvenuše.

      Избриши
  6. Onda uzivaj u ljepotama Holandije i ti nama nedostajes :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Goco, danas je već bolje, jer je toplije.

    ОдговориИзбриши
  8. Uživaj u toj lijepoj zemlji i provedi se. Nadam se da ćeš kupiti puno stvarčica koje ti se dopadaju.

    ОдговориИзбриши
  9. Nadam se i ja da ću se lepo provesti i malo raditi, a što se kupovine tiče, naravno da ću kupiti mnogo kreativnih sitnica i sebi i prijateljima.

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala i meni se sviđa koliko pažnje posvećuju kulturi stanovanja.

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasne fotke!!!!
    Oh... što bi ja dala za desetak stupnjeva manje!!!

    ОдговориИзбриши
  12. Одговори
    1. Hvala, uživaću, ima toliko toga da se vidi i sve je super. Osim vremena.

      Избриши
  13. Je hebt een mooie blog. Ik zal deze volgen. Waar bent u nu in Nederland? Ja, Den Bosch (of 's-Hertogenmbosch) ist eine gemütliche Stadt. Auch Amsterdam und Rotterdam (Rotterdam wird auf dem Architekturgebiet sehr viel besucht). Nederland is klein, aber doch zu gross um Nederland in al seinen fazetten zu sehen. Ich wünsche Dir einen guten Verleib und viel Spass. Grüsse, Dietmut

    ОдговориИзбриши
  14. I Like Holland, Rotterdam is so, so beautiful place. I like water, ships, interesting architecture... All Netherland is very nice state, so different than Serbia. Kiss

    ОдговориИзбриши