уторак, 30. април 2013.

Od škole do kuće

Čim se vreme prolepšalo, moja opsednutost fotografisanjem raznih stvari, izašla je na površinu. Čak ni u školu ne idem bez aparata. A znate šta je najbolje? Upravo to što deca, kad krenemo kući, zastaju, gledaju i  govore mi da slikam ovo i ono... Drago mi je da i oni uživaju u tome, a isto tako mi je drago to njihovo zapažanje i takav odnos prema onome što nas okružuje. 
I tako, krenemo, desetak nas u grupi i slikamo:


 pogled na žutu njivu, kako oni to već kažu, u susednom selu,


dvorišta ukrašena u duhu Vaskrsa,


ukrasno šiblje koje obavija tarabu,


 upravo otkriven neki izgubljeni grad.


 Ljude koji se vraćaju da bi uživali u svom hobiju,


 kovrdžavu vrbu,


 magnoliju, kod našeg mesta za odmor.


 Pas, kome ne znamo ime, ali nas svakog dana čeka.


 Slikamo i napuštenu vikendicu,


 procvetale šljive, koje diiiiivno mirišu,


 travu,


 naše selo, pogled sa brda, drugog mesta za odmor,


 zatim, drugo, susedno selo,


 maslačke,


 krušku, cveće...


 Kad vidimo crkvu, tu smo, blizu kuće...


 Pozdravljamo one koji uživaju u lepom danu.


 Preko puta, neko radi,

 neko gleda,

neko, opet, gleda, ali svoja posla.


 Breskva, raskošno okićena svojim lepim, roze, cvetovima.


 Narcise smo mi sadili pored puta. Da nam bude lepše.


 U dvorištu nas čeka naš komšijski pas. Kad je tu, znači da komšije nisu kod kuće,


 a kod drugih komšija,  primer pružanja moralne podrške.


 Sunce je rascvetalo ovu predivnu lalu,  


a zumbul, lepši nego ikad, miriše, miriše, miriše...


Ovom narcisu ne smeta društvo. Naprotiv, zajedno su lepši, zar ne?




Plodovi rada moje ćerke. Mesto koje ona obožava i koje joj pričinjava istinsko zadovoljstvo. Ima tu povrća i povrća. Da ne poverujete. Njena tajna je, kako kaže, u pričanju. Biljkama mora da se priča i one će da rastu...

Ima tu nešto. Sve na svetu traži ljubav... I oseća je... 

Iz tog uzajamnog davanja, nastaje nešto život i sve ono što nas održava.










 




 Smiraj dana, nebo puno boja, mesec će uskoro izaći. Zvezde, rasute iznad nas, sijaće svaka svojim sjajem, dok mi odlazimo na spavanje, jer, sutra je novi dan.



34 коментара:

  1. jako jako lijepo, na ovaj način ići u školu nije nimalo loše :)) ....

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post i mogu ti reci-bas je lepa ta priroda i ta divota! Prosto sam se uzelela! A sto se tice ruske azbuke tu ti uvek mogu pomoci

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Priroda u ovo doba godine je jako lepa, menja se svakog dana.

      A mene, generalno, zbunjuje kad kucam ćirilicu na tastaturi.

      Избриши
  3. Tako mi je prijao ovaj post,kao najugodnija šetnja,divno si nas provela,pokazala,opisala,jednostavno divno.Posebno mi je divan krajolik,ovi psići koji vas čekaju svaki dan,a i konstatacija da se biljkama priča da bolje rastu je apsolutno ispravna..
    Veliki pozdrav uživajte u divnim danima,i pripremama za Uskrs.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i drago mi je da si se "lepo provela" u našem kraju. Bar ovako, dok ne dođeš i vidiš sve to uživo.

      Избриши
  4. Predivan post,lepe fotografije,najlepse je sto se iznova uvek odusevimo tom lepotom prirode,prosto fascinira :)

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful photos and post!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
  6. Divan ti je ovaj post, slike su lijepe i zanimljive, komentari u tvom stilu :)
    Posebno mi se dopada kruška, ovde imamo Krivi toranj, a kod tebe Kriva kruška, pa još u cvatu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ali krivi toranj ne cveta, kao naša kriva kruška! To mu je mana.

      Ta kruška nas je hranila i kad sam ja išla u školu, a ima tome 30 godina, a ona i dalje cveta i rađa.

      Избриши
  7. Hi friend! your picture always beautiful, adore everything that samples of your lovely country. It's an imaginary journey, very cute!
    Big hug.

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. мај 2013. 05:07

    Que hermosos paisajes, cuanta naturaleza, bellísimas fotografías !
    Un placer pasar por tu sitio, te dejo un fuerte abrazo.

    ОдговориИзбриши
  9. Predivne slike draga. Uživala sam u pogledu i tvojim komentarima. Želim ti divan dan. Poljubi malu vrednicu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako si uživala, jer slike su nastale spontano, nisu sređivane, nego stavljam onako kako je.

      Избриши
  10. Samo ti i dalje fotografiraj puno :) Jako su lijepe slike, divan je krajolik!

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман1. мај 2013. 14:47

    Divno Nataša, prelep post. Srce mi se nauživalo ove prirode i njene lepote ne mogu ti opisati koliko. Pozdrav za tvoju kćerku i tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako je tako, ali da uživanje ne ostaner samo na slikama, izvoli, dođi kod nas.

      Избриши
    2. Анониман3. мај 2013. 13:08

      Hvala na pozivu, svom srcu ću jednom ispuniti želju i zaista doći. Pozdrav.

      Избриши
  12. Sve je prelepo.
    Fenomenalni motivi, deca divno biraju, a ti lepo fotografišeš.
    Zadivljena sam da gušter zelembać nije šmugnuo već je pozirao dovoljno dugo.
    nadam se da si uživala sa svojima u ovom divnom danu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije šmugnuo, ne plaši se ljudi. I on je navikao na nas, a nije mu prvi put da pozira.

      Избриши
  13. Evo i mene, draga Nataša, posle dužeg vremena. Danas, pre podne je završeno žiriranje za Uskršnji salon, pa želim da ti javim (a usput i čestitam) da je tvoja Smiljana dobila jednu od nagrada (knjiga i diploma). Pozvane ste da, ako ste u mogućnosti, dodjete na svečano otvaranje 3. maja u 12 sati. Čestitam!
    Usput da napomenem da su ti ove fotografije božanstvene!
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, baš si me obradovala. Naravno, dolazimo u Banju.

      Hvala i na lepoj vesti i na čestitkama.

      Избриши
  14. Bas si lijepo osmislila ovaj post, uzivala sam na tvom putu do kuce, prekrasni predjeli. Ona kovrdzava vrba je prekrasna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i ja mislim da je prelepa. Ova je orezana skoro, pa se tek razvija, a kad se, baš, razlista, izgleda jako, jako neobično. Njeno granje je, takođe, neobično, i ono je "kovrdžavo", pa može da bude lepa dekoracija.

      Избриши
  15. Krasna priroda u proljeće kad se sve rascvjetalo, vjerujem da uživaš u šetnji u ovom raju!

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман1. мај 2013. 21:08

    Uzivala sam u fotografijama i zazalila sto ja nemam neku kucicu gde bih uzivala u prirodi. Gde su te slike nastale, koje je to selo?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nije kasno da čovek dobije ono što želi, pa i kućicu koja će biti njegov mali, lični, raj.

      Избриши

  17. …….(¨`•.•´¨)…..….l | /
    (¨`•.•´¨).¸.•´—— (ړײ) —
    .`•.¸.(¨`•.•´¨)….… / | l
    (¨`•.•´¨).¸.•´
    .`•.¸.•´.•´
    ……`•´¸
    ………..)
    ……¸.•´
    …..(
    ……`•.¸
    ………..Splendida giornata!!

    ОдговориИзбриши
  18. Priroda je prekrasna u ovo vrijeme godine, prava paša za oči nakon sumorne zime! Prekrasna šetnja koja je još zanimljivija kad svaka fotografija dobije svoju priču...Sve pohvale Smiljani za divan vrt, moj je otprilike takve veličine, samo što ga ja ne obrađujem baš s takvom predanošću :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako je ičemu predana, onda je to ZEMLJA i radovi koji imaju veze sa zemljom. Ne znam, možda to ima veze sa horoskopom. Ja obožavam vodu.

      Sad se prisećam nekih momenata, kad je bila mala, baš mala. Kamenje i zemlja su joj uvek bili neka vrsta opsesija, samo što tada nisam gledala na to kao sad. Mislila sam da je to trenutno, ali izgleda da smo svi predodređeni za nešto i da ipak treba obratiti pažnju na dečiju igru, dok su još mala. Tu se kriju odgovori.

      Избриши