среда, 10. април 2013.

U mom fazonu

 Flaše, tanjiri, poklopci i sve ostalo što se baca, jednom rečju RECIKLIRAM! To je moj fazon, kao što znate.

Spremna sam za Sajam. Napravila sam dosta stvarčica, a sad vam pokazujem samo neke. Tema je DEVOJAČKA OPREMA, pa sam pokušala da se uklopim u, ne baš, zanimljivu temu, na moderniji način, pa sam flašu od stranog pića preobratila u deo devojačke opreme. Ovo je Srbija, bre! Balkan! Ovde se pije rakija i razgovori vode preko tarabe!





Šta mi bi da kažem to? Sad bi bilo logično da se iz ovoga jede kiseo kupus, uz rakiju, ali ne ide. Suviše je elegantno i lepo za tako nešto.
A nije izgledalo tako kad sam ga videla. Bolje reći IH videla, jer je u pitanju tanjir i poklopac od nečega, (zaista ne znam od čega), pa sam ja napravila komplet.


 I poslužavnici, naravno. Mali, slatki, taman za dvoje. Za romantične momente. Napravljeni su od medijapan ploča, kao i slike koje ću tek objaviti, a ovim, što vidite na poslednjoj slici me je,danas, obradovala prijateljica. Nataša, moja imenjakinja, napravila je sve ovo za mene. Na sve je mislila! Kao da je znala šta još nisam spremila. Šta da kažem, osim onoga što u poslednje vreme stalno ponavljam a to je DA SU PRIJATELJI NAJVEĆE BLAGO, i da sam ja, u tom pogledu, jako, jako SREĆNA žena!




36 коментара:

  1. Aaaa svaka cast!!! Taraba tj. flasa mi se posebno svidja.Srecno na sajmu :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si se opremila za sajam..vidim biće to jedan od interesantnijih štandova;)Flaše su predivne,baš tradicionalne...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tema je takva, pa sam gledala da se uklopim na malo moderniji način, a da ostanem u okviru tradicije.

      Избриши
  3. Preciosas artesanías, te dejo un fuerte abrazo, bonita noche!

    ОдговориИзбриши
  4. Divno, draga moja, i pre svega hvala ti sto si me pomenula u postu! Bas sam te iznenadila,a? Zurila sam da ti sto pre posaljem jer ti je sajam sad za vikend. Aaa sto se tice tvojih radova moram reci da su fantasticni i da je ideja fenomenalna! Flasa je divna, kao i posluzavnici. Prelepi su! Svaka cast za mastu i za trud! Bices glavna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Morala sam da pomenem jer je to bilo nešto što me je BAŠ obradovalo.

      Избриши
  5. Draga moja ti si se savršeno opremila za sajam,bit će to stvarno pun pogodak tamo sa ovako divnim radovima.Ovo mi je super da se razgovori vode preko tarabe,evo i ja se sada nekako osjećam kao oslonjena na tarabu,ti moja komšinica pa da malo razmjenimo koju hehe..divno od tebe kao i uvijek,veliki pozdrav ti šaljem!

    ОдговориИзбриши
  6. baš mi se sviđaju ove flaše a i ostali radovi naravno kao i uvijek dala si sebi mašti na volju , tako uvijek najbolje i ispadne :D
    lijep pozdrav draga i još jednom sretno na sajmu

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Hvala, uvek se trudim da se dobro provedem. Nadam se da će i sad biti tako.

      Избриши
  8. Odlično Nataša!Što da kažem, majstorica si :) Želim ti da se sa sajma vratiš bez svega ovoga!! Bilo bi dobro, šta ne?U nedjelju sam i ja na sajmu tako da ću se sjetiti tebe:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Držim ti pesnice da se i ti vratiš bez ijedne stvari, samo napuni novčanik!

      Избриши
  9. Sve je ovo predivno! Jedva čekam da ga vidim uživo!
    Danas, nažalost, nisam uspela da svratim do tvog štanda, isprečilo mi se, kao što to obično biva, više nepredviđenih situacija, a uz to me hvata neki virus. Ali, ne dam se, evo, pijem čajeve:) Tako da se, Bože zdravlja, sutra nadam susretu s tobom :)

    ОдговориИзбриши
  10. Obožavam kada netko da svoj vlastiti pečat svojoj rukotvorini a ti si to definitivno uspjela:)
    Želim ti uspješan boravak na sajmu i ugodno druženje!

    ОдговориИзбриши
  11. Za ovako divnu flasu imas nagradicu na mom blogu :)))

    ОдговориИзбриши
  12. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored

    material stylish. nonetheless, you command get got an nervousness

    over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly

    the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

    my web page :: esccb.edu.pt

    ОдговориИзбриши
  13. svrati i do mene
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/04/nova-blogonagrada-new-blag-award.html

    ОдговориИзбриши
  14. I boca i poslužavnici su stvarno predivni! Svaka čast :)

    ОдговориИзбриши