среда, 3. јул 2013.

A gde su tufnice?

 Mače, staro nekoliko dana, ali neverovatno slatko i umiljato. Donela ga moja ćerka, poklonila joj baka iz komšiluka. Odmah je našlo zgodno mesto za spavanje, kao i za igranje. Igračke su, naravno, moje trakice koje je razvuklo na sve strane, a jedna od njih je završila kao mašna na njegovom vratu.





























Poklon od Bojane iza duge. Nemam reči!!! Ona je sve lepo objasnila na svom blogu a ja sam propratila tutorijal na koji je uputila i oduševljena sam. Zaista ima mnogo posla oko izrade ove sveske, ali je i rezultat fantastičan. Sveska, obeleživač, blokče... Fantazija! Najveće priznanje je dobila od poštara, jer nije verovao, a ni sad ne veruje, da je to ručni rad.




A ono što je mene najviše obradovalo i što mi se, slobodno mogu reći, najviše svidelo, je ovaj crtež Bojaninog sina. Mnogo volim dečije radove. Tako su slatki, lepi, puni ljubavi. Mogu misliti koliko truda je uloženo u ovo. Čuvam crteže moje ćerke kad je bila mala i mnogo puta se slatko nasmejemo.


A ja? Ja sam ovih dana radila ovo. Poklon za jednu gospođu, prijateljicu moje sestre. Inspirisala me je Fikreta sa njenim kupatilom i tufnama, pa sam i ja htela da uradim nešto slično. Kako je došlo do toga da nema tufnica-ne znam, ali i ovako lepo izgleda. U to će biti spakovan beli peškir sa crvenom mašnom. Ustvari, nije da ne znam, znam! Radi se o tome da tufnice želim za sebe. Nisam sebična, ali ne vole svi tufnice, zar ne? A možda i jesam...




 I kako je ova kutija ostala bez tufnica, nije završila u mom kupatilu, ja se dala na posao. Sećate se kad sam rekla da sam u velikom problemu? E, tad su komšije izbacivale stvari iz kuće zbog renoviranja i problem je bio što nisam znala kako to da prenesem kod mene a da moji ne vide. Uspela sam nekako, a jedna od tih stvari je bio i ovaj stalak za čokolade. Znate ga, sigurno, stoji u svim prodavnicama. Malo sam ga doterala da bi mi služio kao stalak za peškire.
Opet sam htela da bude crveno-bela kombinacija sa tufnicama, ali su mi one, opet, promakle, jer školjke su bile logičan izbor, s obzirom na sliku na zidu kupatila.





Sa tufnicam mi, ovih dana ne ide, stvarno, a ako je za utehu, bar mače ima mašnu sa tufnicama, tako da nije sve baš, tako... tako... bez tufnica...

18 коментара:

  1. Cestitam na mecetu, predivno je ..obozavam mace ja ih imam dve ...usvojili smo obadva iz doma.
    Veliki pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav i tebi. Mače je zaista preslatko i nestašno, i to je ono što mi se sviđa.

      Избриши
  2. Iskrice, koji stalak! dooobar! odlično si ga sredila, pazi da ga susjedi ne vide i ne požele natrag haha!
    mačkica je jako fotogenična, prava frajerica :)
    i sad si me sjetila da imam i ja ovakvu kutiju od nekog pića koju nisam bacila, nego spremila "nikad se ne zna"!
    veliki pozdrav svima

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno je preslatka mala maca! I radovi su ti super, svejedno! :))

    ОдговориИзбриши
  4. A joooj sve mi je preslatko i poklon i radovi,ali mače je na prvom mjestu..toooliko je medeno,ova druga slika mi je posebna,znam da ćete ga maziti i paziti,stiglo je u prave ruke.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4. јул 2013. 06:18

    El gato es encantador y muy tierno!
    Preciosas artesanías, te dejo un fuerte abrazo, bella jornada!

    ОдговориИзбриши
  6. Ženo, šta se kod tebe sve izdešavalo !!!!
    Mače je preslatko i totalno otkačeno koliko vidim :))))
    Ovu kutiju sam već jutros videla kod tebe na fejsu i baš konstatovala da je urađena vrhunski. Sad saznajem da će ti to biti pakovanje za peškir - što me je još više oduševilo. Vrhunska ideja koju MORAM da memorišem i iskoristim više puta . Hvala draga !
    A ovu kutiju što si "skinula" komšijama neću ni da komentarišem. Umetnička !!! Nemam reči. Bravo !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh zaboravi da ti odgovorim na postavljeno pitanje
      " Gde su tufnice!?"

      NEMA, POJELA MACA ! :)))

      Избриши
    2. Izgleda da ih je pojela maca.

      Ne vide se na slici sjajni detalji na cvetovima koji izgledaju baš lepo, a rađeni su gliter pastom.
      Iskreno, mislim da je ideja sa peškirom lepa, jer taman staje u ovu kutiju, a i sam peškir je nešto što je, po meni, lepo pokloniti. Tu nema promašaja. Biće mi zadovoljstvo ako ideju iskoristiš.

      Избриши
  7. Nasmija ti mene sa ovim tufnicama! Bila si vrijedna i baš su ti lijepi radovi.Mace volim samo na slici (zbog alergije).

    ОдговориИзбриши
  8. I love that kitty cat with pink bow!!! artcrafts are beautiful, too! have a nice day, lovely lady.

    ОдговориИзбриши
  9. Odavno nisam videla ovako slatke slike.

    ОдговориИзбриши
  10. Nisam ljubitelj mačaka, ali ovo tvoje mače s mašnicom je neodoljivo:))))

    ОдговориИзбриши
  11. Joj, Nataša, kako je umiljato ovo mače. Kako mi je slatko na fotografijama na kojima spava stojeći, naslonjeno na metalnu šipku. Mi se, kući, ovih dana trudimo da ne usvojimo jednog prelepog mačka, pošto se naša Fama (pas koji je sa nama desetak godina) ljuti. Užasno je ljubomorna, tako da od mačora ništa :)
    Nemaš pojma koliko su mi simpatične ove tvoje kreacije, koje ti tako neumorno i s toliko optimizma stvaraš. I svaku put me iznenade tvoje ideje i to kako uspeš da nekih sasvim običnih stvari napraviš neobične :)

    ОдговориИзбриши