понедељак, 14. септембар 2015.

Moj svemir

Jesen je tu. Hladnim, kišnim danima, najavila je svoj skori dolazak, a onda nas opet iznenadi sunčanim danima i pomalo vetrovitim. Hirovita je, kao i uvek.



Ne volim iznenađenja u vidu kiše i hladnih dana. Šta ću, takva sam... Mada, takav dan ne mora biti loš. Uvek postoji način da ga ugrejemo i obojimo ili da pobegnemo na neko mesto i to ono koje predstavlja naš svemir, oazu mira. Onog unutrašnjeg, pre svega; mesto, koje sami oblikujemo, prema sopstvenim željama i snovima; ono mesto koje nam niko ne može uzeti niti ući nepozvan.

Moj svemir je satkan od boja, veselih, jakih, nežnih, lepih; satkan od sunca i mnoštva snova i smeha. U njemu ima mesta za sve što poželim. 

Stare patike. Izbledele, iznošene, ali i dalje upotrebljive, samo ako se želi...


Posle dužeg vremena, sa četkicom u rukama, osećam se odlično. Bila mi je potrebna pauza i odlazak na drugu stranu.

Boje, među kojima i dalje dominira plava. Za deo svemira koji želim preslikati, plava je neophodna.


I malo zlatne i bele. Da se stope u jednu.


Na kraju, prskanje četkicom na koju je naneta bela boja, nekoliko docrtanih zvezdica i opet su kao nove! Spremne da pređu kilometre i kilometre.


Uz pertle jakih boja, deluju još atraktivnije.


Pa, dragi moji, ne zaboravite na svoj svemir. Negujte sve što je lepo i deo te lepote priuštite ljudima oko sebe. Znam da to radite, jer i mene time inspirišete. Kažu, da bi vam se dobro vratilo, mora prvo da ode od vas. Istina, zar ne?

21 коментар:

  1. Dearest Nataša,
    You are quite an artist and the end result is so lovely!
    Sending you hugs,
    Mariette

    ОдговориИзбриши
  2. Istina, da bi se dobro vratilo, mora dobro i krenuti od nas. Jako si lijepo napisala ovaj tekst, mi svi samo oblikujemo svoj svemir i odabiremo što će biti u njemu.

    Plava boja je za mene boja života, boja mora i vode...vječna inspiracija. Jako mi se sviđa kako si osvježila ove tenisice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Plava je i za mene boja vode, neba, života, duha... Tajanstvena je i mistična. Skriva nepoznate daljine. Boja nade.

      Избриши
  3. Patike su ti odlične skroz:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Rado. Lepše izgledaju uživo,mada se, evo trudim i oko slika,d a ih bar lepo uokvirim.
      Iskreno, ne volim da ih doterujem u smislu skrivanja detalja, takve su-kakve su, nema veze. Ideja je bitna i da neko ko želi da se posluži njome ima predstavu kako se to radi.

      Избриши
  4. Patike su prelepe!
    Najvažnije je što su unikatne, niko nema takve, rukom bojene, a boja koja je najjača je ljubav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lepe su, jesu. Spremne su za nošenje. Malo boje i eto nove stvari.

      U poslednje vreme tekstil mi je dominantan, malo sam "odložila" druge materijale na neko vreme. Bila mi je potrebna ta pauza sa bojama i sad, kad su opet u mojim rukama, osećam se izvrsno.

      Избриши
  5. I love your work!!! I painted some sneakers, for my little daughter.
    Thank you so much for your comment!!!
    Have a good week!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nice! You are artist, you work is better than mine, I know.
      Thanks for your comment and Gplus!

      Избриши
  6. Svidja mi se tvoj svemir. Koje si boje koristila? Akrilne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, akrilne. Lepo se nanose na tekstil i lepo ih upija. Ja sam koristil ove koje se vide na slici, Jan van Ajk, ali mogu bilo koje druge.

      Избриши
  7. Art by Heart has been included in our A Sunday Drive for this week. Be assured that we hope this helps to point even more new visitors in your direction.

    http://asthecrackerheadcrumbles.blogspot.com/2015/11/a-sunday-drive_15.html

    ОдговориИзбриши
  8. Iron-Tech's Tiont Tiont Tiont - Titanium Stars
    Iron-Tech Tiont Tiont Tiont. titanium legs Tiont Tiont. Iron-Tech Tiont Tiont. Tiont. Tiont. Iron-Tech Tiont. Tiont. Iron-Tech Tiont. Tiont. Iron-Tech Tiont. Iron-Tech Tiont. graphite titanium babyliss pro Iron-Tech titanium dental Tiont. Iron-Tech Tiont. Iron-Tech Tiont. Iron-T. Iron-Tech Tiont. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. black titanium wedding bands Iron-T. Iron-T. Iron-T. titanium nipple rings Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-T. Iron-

    ОдговориИзбриши