уторак, 4. септембар 2012.

SO SWEET...

 A, evo i mene! Nije me bilo neko vreme, ali sam redovno pratila dešavanja. VIS MAIOR što bi rekli Latini, a mi to zovemo viša sila. U mom slučaju ih ima više, ali dobro. Prolazi, važno je da nije ništa loše, tipa, pokvario mi se kompjuter ili nešto slično.

JAGODA i MARINICA, su mi prosledile jednu so sweety nagradu. Trebalo je ranije da napišem post o tome, ali sam, isto tako, trebala da završim nešto što bi, sa tom nagradom, činilo celinu. Ni to nisam uspela u potpunosti...

Evo te nagrade, koja mi se mnogo sviđa, a nadam se i vama. Baš je sweety, zar ne?
 Drage moje, hvala vam PUUUUUNO! Hvala što pratite moj blog, što komentarišete, što ste mi prosledile nagradu. Izvinjavam se što nisam pre objavila tu vest, ali nadam se da se ne ljutite.

Time sam ispunila prvi uslov. Sledeći je da se nagrada prosledi na pet blogova koji imaju manje od 200 čitalaca. Ja nagradu prosleđujem na blogove: PERLEMANIJA, HOBBY MANIAK, HOME CHIC CLUB,  CARPE DIEM, IL MONDO DI FIKRETA, a za koji minut, ispuniću i treći uslov, a to je da ih obavestim o tome.

Znate da sam odmor provela van Srbije. Znate, naravno. Pisala sam o mestima koja sam obišla, ali nisam pisala o ljudima koje sam upoznala. Jedna od njih je Sandra, moja komšinica. Neću vam reći da smo imale milion zajedničkih tema i da smo se u našim razgovorima jako lepo snašle, bez obzira na jezik. Tipično ženski, zar ne? Sandrin hobi je kuvanje, tj. pravljenje ovakvih kolačića, a najnovija zanimacija joj je dekupaž. Pogađate odakle je sve to poteklo? Dobro, nije bilo teško.

 Ja sam rešila da iznenadim Sandru i poklonim joj nešto što će joj se, nadam se, svideti i što bi trebalo da joj omogući da i drugi uživaju u rezultatima njenog hobija. Oslikala sam ovaj foto album u kome će biti fotografije njenih kolača, koje ona pravi za razne prilike, a varjača će biti ukras u kući. Nisam ga još potpuno uradila, ali da nagrada ne čeka više, nije lepo. Ovih dana ću sve završiti, upakovati i poslati joj.


 A do tada, još jednom HVALA svima koji prate moj blog, koji me hvale, kritikuju, komentarišu... Meni je sve to SO SWEETY!

28 коментара:

  1. Iskrice, ti si zaista iskrica, draga i pažljiva, kad bi barem ja imala takvu susjedu:))Poklon je presladak!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa.

      Ja volim da poklanjam i činim to zaista od srca. To me ispunjava i verujem da se dobro uvek vrati dobrim, pa bilo kad. Imaćeš i ti dobre susede, treba vremena, a do tada-imaš nas. Kiss

      Избриши
  2. Draga Nataša, baš si me prijatno iznenadila i od srca ti se zahvaljujem na nagradi. Čast mi je i zadovoljstvo da si u mom blogu videla nešto dobro i vredno pažnje. Pohvalila bih još jednom tvoje radove i kreativnost, a još više pozitivnu energiju kojom zrače tvoje priče!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna
    Home Chic Club!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na lepim rečima. Tvoj rad jeste vredan pažnje i ne sumnjaj u to, a meni je drago ako sam te zaista obradovala, jer to mi i jeste bio cilj.

      Избриши
  3. hvala ti na nagradi!
    krasan poklon si napravila! bit će joj to draga uspomena!
    veliki pozdrav,
    ana

    ОдговориИзбриши
  4. Verujem da hoće, jer je i ona divna osoba. Jako mi je draga, bez obzira što se i ne poznajemo, takoreći. Ljudi se, jednostavno, nađu.

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je što si ponovno s nama i pišeš :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biću ja još dugo tu, nadam se. Podelićemo još mnogo kreativnih ideja i trenutaka. Hvala ti na nagradi.

      Избриши
  6. I miss you, friend! but has returned with this beautiful gift. Congratulations, it's a beauty. Your neighbor friend Sandra and you have a lovely exchange, everything is so sweet!
    Bye, bye amiga artista. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ola, amiga mia! I miss you too. I am here, and I will be here very, very long time.

      Избриши
  7. Cestitke na nagradi:) Nedostajala si, nadam se da je sve ok sada. Divno je to sto se trudis da obradujes ljude.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, sve je ok, a što se tiče ljudi i malih znakova pažnje, ja uživam u tome.

      Избриши
  8. Draga Iskrice,prateći te nije lako uočiti koliko se topline i ljubavi krije iza svega ovoga što radiš na svome blogu,i to je divno,tako i ovaj slatki poklon bit će draga uspomena s ljubavlju,obradovati drugoga,nema ljepšeg osjećaja:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, to je istina. Ljubav je najvažnija u svemu i uvek se nekako vraća, u bilo kom obliku.

      Избриши
  9. Hvala ti sto si posetila moj blog, hm, pre izvesnog vremena, a ja tek sad stizem da posetim tvoj. Visa sila..odmor, more, kompjuter ($^&#*@) sada radi i tako...Sladak ti je blog. Pratim te!

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam na nagradi.Zaslužila si ih još puno, kao i dobre susjede i prijatelje .Uživaj u prijateljstvima jer oni doista oplemenjuju ljude:)

    ОдговориИзбриши
  11. Natasha, leuk om je weer terug te zien en bedankt voor je verhaaltje, Groetjes Dietmut

    ОдговориИзбриши
  12. Como está você minha amiga da Croácia? Já estava com saudades.... Desculpe a demora em visitar!....
    Um abençoado e feliz final de semana!
    Abraço carinhoso!
    Elaine Averbuch Neves
    http://elaine-dedentroprafora.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  13. Slucajno pronadjem tvoj blog i s uzivanjem citala,i citala...!Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti i dobro došla. Drago mi je da si uživala dok si čitala, to i jeste cilj.

      Избриши