среда, 27. новембар 2013.

Ja tamo, kad ono SNEG!

Zima je, izgleda počela, a ja još nisam objavila sve letnje postove. I taman rešila da preskočim neke događaje ili da ih uklopim u druge priče, napravila album sa jesenjim slikama moje okoline, kad ono, PADE SNEG!
Prvi sneg ove godine. I toliko od mene o snegu, a kad bi pitali decu, bilo bi tu mnogo priča, radosti, smeha, kao da je i njima prvi sneg... Ali prvi u životu. 

Neka ih, neka se raduju, volim da ih vidim srećne i kako uživaju u jednostavnim stvarima. Njihova radost je zarazna i koliko god ne volim grudvanje i zimske radosti, nateram sebe da uživam zajedno sa njima, makar kao posmatrač koga poneka grudva i stigne.

A slike koje slede, napravljene su u nekoliko jesenjih dana, toplih, sunčanih, u mom dvorištu i neposrednoj blizini. 











































24 коментара:

  1. baš super slikice, bar malo da se maknem od ove zime, iako kod nas jako malo snijega..ovisi o području

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskreno, volim sneg samo za Novu godinu i Božić, jer tim danima daje posebnu čar. Za nekoliko sunčanih dana bih menjala celu zimu, ali kad vidim decu, ne mogu da se ne odobrovoljim.
      Kod nas se već pravi Sneško, ima ga, prilično.

      Избриши
  2. Divne su ti fotografije. Ja sam kao i ti, volim snijeg kada mogu ostati u kuci, piti caj i gledati kroz prozor kako pada, a ne volim kad zapada, a moras na biciklu na posao :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te, nije lako na bicikli ići bilo gde, naročito je to teško ovakvima kao što sam ja, kojima je,kad je vreme u pitanju, a i prevozna sredstva, sve ili-ili. Znači lepo vreme, radije peške nego na bicikli.

      Избриши
  3. Odlične sličice osunčane jseni..a da je bilo lepih dana-bilo je ,nema ljutnje.
    I meni je mrska ova lapavica od otopljenog snega,ali verujem da ove dane,dečje igre na snegu čine neponovljivim...Uživaj s ćerkom i društvom...Vidim,zimnica je spremna domaćinski!;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ovo je deo zimnice. Ako je do toga, zima može da potraje i godinu, dve...

      Избриши
  4. krasne jesenske fotografije, pogotovo ona gdje se probija sunce, pa staro stablo neobičnog oblika, pa korijenje... pa ajvar :) bravo!
    uživaj u snijegu!
    tko zna hoće li i kod nas pasti ove zime? zadnji put je pao prije 2 godine i trajao je 12 dana, juupiii, to je bio rekord!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam takve snežne rekorde, nego, hajde ti u planinu kod nas, pa da vidiš šta je zima!

      Избриши
  5. Одговори
    1. Hvala Fikreta, jesen ume da bude lepa, a lepota je svuda oko nas. Slike su napravljne u neposrednoj blizini.

      Избриши
  6. Rekoh jednom da sneg ne volim da vidim ni na razglednicama, ali zato su mi ove tvoje fotografije baš legle ♥

    ОдговориИзбриши
  7. thank you for this report and photos ! Greetings Dietmut

    ОдговориИзбриши
  8. Divne fotografije, Nataša!
    Nešto od ovoga sam videla i uživo, a naročito je na mene tada ostavio utisak onoliki ajvar.
    Cveće je prelepo, za mene uvek, ali ovde mi je favorit žir na dlanu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Žir je bio skroz crn, zato smo ga slikali, a ajvar je i na mene ostavio utisak u vidu umora.

      Избриши
  9. divne fotografije, super mi je ovaj cvijet koji se probio kroz ploče.
    Zahladilo je, a ja se pokušavam priviknuti, zima ima svojih ljepota, ali draža mi je (po mogućnosti malo toplija jesen)
    Ajvar jako ukusno izgleda, a što je na zadnjoj fotki?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se navikavam, pa moje navikavanje traje, uglavnom, cele zime. Još se ne naviknem, a ono stigne proleće.
      Ajvar i jeste ukusan, nije da se hvalim, a na poslednjoj slici je detalj iz komšijinog dvorišta. Inače, glavni fotograf nisam ja, nego moja ćerka, i ona je i napravila ovu sliku.

      Избриши
  10. E baš mi je sad trebalo malo ovakvih toplih slika da se zagrijem jer ću se tresti cijelu zimu! Snijega nemamo još i što se mene tiče neka tako i ostane! I ajvar, meni ga je još malo ostalo, tako ga brzo jedemo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je zbog ajvara, naredne godine povećaj količinu, jer to je zimski rekvizit. Lakše se nekako podnosi hladnoća uz ajvar i vruć hleb, zar ne?

      Избриши